- Модуль 9. Рефлексія.
Цей модуль
допоміг мені зробити висновок щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе
у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - лише учень з
високим навичками самоограцізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть
формуюче оцінювання та різноманiтнi типи завдань не навчать самоспрямовуванню
за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А тому моя мета
створити для учнiв належнi умови навчання, а саме:
- здійснювати процес диференціації у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
- планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
- допомогти учням стати самоспрямованими та впевненими в навчанні за допомогою різних форм спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчаннi.
Комментариев нет:
Отправить комментарий